Nytt i garderoben


Tidigare i veckan passade jag på att fylla på träningsgarderoben lite. Det kändes som att det gick åt en smärre förmögenhet, men jag fick i alla fall valuta för pengarna. Dock borde jag nästan bli sponsrad av Nike snart, tycker jag :-)

Jag började denna fredag med ett spinning- och ett kettlebellpass, följt av biceps och axlar. Känns bra såhär innan helgen. Kvällen ska jag spendera på Trappan (kåren) där jag ska jobba i köket. Pepp pepp!

Imorgon skriver jag högskoleprovet. Femton minuter innan anmälan till det stängde fick jag för mig att det var en bra idé, och anmälde mig. Nu känns det... inte som en riktigt lika bra idé. Men det ska bli spännande att se om jag har blivit något smartare sedan jag skrev det senast i alla fall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0