Vårskor - den eviga frågan





Efter flera dagar med ordentlig feber börjar jag äntligen känna mig som en människa igen!
Jag är sjuk så otroligt sällan så när det väl slår till blir det nästa som ett smärre trauma, haha.
Dessutom är det ju så fruktansvärt tråkigt att bara gå hemma utan att orka göra någonting, jag som hade planerat att åka skidor och gå på det ena roliga passet efter det andra i veckan, men tji fick jag.
Idag vågade jag mig i alla fall ut på en liten promenad = dagens äventyr.

För övrigt har det huvudbry som alltid dyker upp så här års åter slagit till - vad ska jag ha på fötterna i vår?!
Funderar helt seriöst på att strunta i allt vad fåfänga heter och satsa på ett par riktigt sköna träningsskor att spatsera omkring i även utanför gymmets väggar. Som de på bilden från Reebok till exempel. Är inte helt övetygad om att kavaj, chinos och gympadojor är den ultimata kombinationen, men... feet come first? :)


Kommentarer
Postat av: linn

Yes!!! Äntligen någon mer som försöker implementera träningssko-trenden ;-)

2011-03-11 @ 12:37:24
URL: http://drivkraften.blogg.se/
Postat av: Nellie-Sockertussen

Jag har en tävling på min sida som jag tänkte tipsa dig om =)

Kom gärna och var med och tävla =)

/Nellie

2011-03-11 @ 22:11:42
URL: http://sockertussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0