Baby is back!

Med bara ett par dagars marginal hann min älskade kamera komma hem från verksatden, så nu kommer jag kunna ta en hel drös med fina bilder i Paris! Min kära lilla (?) Canon har strulat hur länge som helst men nu är den sitt gamla rätta jag igen. Dessutom stod Canon för kostnaden, de verkar till skillnad från OnOff veta vad kundvård är.

Dessutom körde jag för första gången på motorvägen igår! Och gjorde mina första omkörningar, haha. Inga nära döden-upplevelser (eller okej då, en), men tillsammans tog vi oss till IKEA helskinnade, codriver Frida och jag. Sveriges stolthet var dock inte så lockande denna dag, det enda som var värt att dra visakortet för var ju köttbullarna. Fast vi var otroligt nöjda i alla fall, solen väntade ju på oss utanför varuhusets väggar.

Idag försöker jag rensa mina garderober, vilket är lättare sagt än gjort. Men jag vägrar lämna Sverige med ett rum som ser ut som Hiroshima så nu ska det städas kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack för din kommentar, den gjorde mig glad =)

2010-03-11 @ 20:08:40
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0