=)



Sommaren, var tog du vägen?! Ge mig solen tillbaka innan jag flyr landet! Jag försöker komma på vad som hänt sen sist och jag har ju faktiskt hunnit med litegrann. Förra veckan tog Mårten studenten och vi stod på Hagas skolgård och var hälften glada, hälften sentimentala. Jag har ängat tre timmar åt att baka en kaka som blev totalt misslyckad, tagit det där färgglada golfkortet och idag börjar kursen som jag velat fram och tillbaka huruvida jag ska strunta i eller inte. Men att säga nej har ju aldrig varit min starka sida så från och med nu räknas jag som KTH-student. Nu ska jag inta en superstor kaffe i sann studentanda!


Kommentarer
Postat av: hanka

Vilken fin blogg du har, och denna bildn var riktigt mysig :D

2010-08-29 @ 21:22:32
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0