Parisiskt fredagsmys

Igår var vi ute och det var galet kul! En massa champagne, ett knökfullt dansgolv och en massa galen (alltså töntig) dans. Helt klart ett ställe att gå tillbaka till! Förresten - helt plötsligt är det någon som knackar mig på axeln och när jag vänder mig om ler han stort och berättar att hans jacka kostade 2000 euro?! Jag vet inte riktigt om det var för att imponera, men jag kunde faktiskt inget annat göra än att dumförklara stackaren.

Idag har det mest regnat, var hemma hos Gayle i Marais en sväng innan vi mötte upp Caroline för att äta. Vi gick till ett ställe som heter Lizard Lounge, som ligger på Rue du Bourg-Tibourg, himla mysigt matställe och himla mysig gata också. Caroline fick berätta om hennes senaste bravader, hon har inte gått i skolan den här veckan så hon har haft gott om tid på sig att utforska nattlivet, haha. Jag övervägde att följa med ut ikväll men jag är helt slut, så det får helt enkelt bli något så svenskt som fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: Jill

Jag håller verkligen med dig ! Bor du permament i Paris?

2010-04-03 @ 14:05:04
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Jill

Åhh va kul ! fint språk

2010-04-03 @ 14:48:52
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0