C'est une fête!

Jag är i Paris och sitter hemma klockan halv tolv en fredagskväll, låter det inte för sorgligt?! Tanken var att vi skulle ut ett gäng och dricka drinkar och ha en last night out med Rachel som åker hem till Washington imorgon, men så var hon tvungen att packa så det blev inget av det hela.

Så nu sitter jag här fixad till tänderna i paljettklänning och strumpbyxor på mitt rum, haha. Fast jag är tro det eller ej väldigt nöjd ändå, jag har spenderat kvällen med skypesamtal med mamma, kakor och te. Min första kopp te sedan jag kom hit, hur knasigt är inte det? Förresten har jag nog fått en släng av solsting så det är nog lika bra att jag sussar snart.

Igår var vi i alla fall ute ett gäng. Eller ute och ute, vi började med förfest hos Dan i Trocadero och det var hur roligt som helst och sedan bar det av till ett ställe vid Montparnasse, men vakterna och de som jobbade där var verkligen så himla bitchiga och elaka. Jag och Rachel tittade på varandra och sa i princip i kör; "näe, nu tar vi metron hem!". Sagt och gjort, men att gå ensam på Champs-Elysees efter midnatt är inte roligt ska tilläggas!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Partytjejer - det syns att du fått färg. o glöm inte larmet.

Pusspuss

2010-04-24 @ 00:05:24
Postat av: Sandra

Snygging :D

2010-04-24 @ 10:55:21
URL: http://textbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0