Allting, ja allt är nästan perfekt

Tänk att jag har varit här i fem veckor nu! Jag minns att Frida sa att tiden skulle gå supersnabbt sista gången vi sågs, men jag trodde mest att det berodde på att hon inte ville ha en snyftandes Linn i hallen. Men som vanligt hade ju min kära vän rätt! Jag har mycket att se fram emot nu, både här i Paris och när jag kommer hem. Det känns som att de närmaste månaderna kommer bli så himla härliga och jag känner mig taggad som en igelkott när det gäller det mesta, ja livet i sig.

Imorgon åker jag till Normandie och på onsdag ska mamma och pappa komma hit, jag håller alla fingrar och tår för att vulkanen med stort V bestämt sig för att vila lagom tills dess. Därefter har jag tänkt mig en liten tripp till London och sedan har jag bara ungefär en vecka kvar att andas Parisluft. Sen ska jag hem och pussa på alla mina favoriter. Ja, livet är tusan rätt bra!

(till råga på allt har jag suttit ute i solen och odlat fräknar halva dagen. Pluspoäng!)


Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

(nyt låt i bloggen när J'licious SJUNGER - HERO)

2010-04-18 @ 02:27:47
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hej! Pryssgården blir det =)

2010-04-18 @ 14:52:40
URL: http://colorelle.se
Postat av: Sandra

du e fin!:)

2010-04-18 @ 17:50:07
URL: http://textbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0