Lite kvällsshopping

Nätshopping är farligt, speciellt när pojkvännen åkt till Skottland och inte kan stoppa en. Nejvars, men det är faktiskt lite otäckt hur man bara kan klicka och klicka och klicka, tänk om man inte kan hejda sig. Tur att vi enligt svensk lag har ångerrätt!

Den fina klänningen ligger ju inte helt rätt i tiden i detta kalla land, men jag funderade på den redan i somras. När jag sedan hittade den för bara en tredjedel av ordinarie pris måste det väl ha varit ödet? Sedan att det bara fanns storlek 44 kvar är en annan sak, men jag har ju faktiskt två alternativ: antingen låta min kära designervän Frida sy in den eller att göra den till inredningsobjekt som i inlägget nedan.

Den puderrosa tröjan köpte jag för att komma upp i den summa som H&M kräver för att ta emot beställningar, men visst är den söt!




Bild: H&M


Kommentarer
Postat av: Sabenia

Fantastisk fin tröja, jag tror att jag ska beställa den. Tack för inlägg!

2009-12-11 @ 02:40:09
URL: http://sabenia.blogg.se/
Postat av: V

Sing Hallelujah!

Sing it

Sing Hallelujah!

Sing it, yeah!

Sing Hallelujah ...!



Linds is back in bizzo ;) <3

2009-12-11 @ 16:08:54
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0