Tidningsinspiration + en ny typ av rullstol



Helguppdate: När jag inte har jobbat har jag passat på att gotta ner mig i soffan med en massa (mestadels) härliga tidningar i soffan. Innan helgen gjorde entré damp Svensk Golf ner i brevlådan och även om jag är så pass mycket nybörjare att jag bara förstår hälften av vad som står däri är det roligt att bläddra och lära :-)

Hälsa & Fitness, som är en rykande nyhet på tidningshyllorna, föll mig däremot inte i smaken. Rörig layout och tips om att man ska byta ut sockret mot honung "för att inte få dåligt samvete". Där får de bakläxa, bättre lycka nästa nummer?

Förra veckan var jag för övrigt på mitt första besök hos naprapaten för att kolla upp min rygg som inte alls är som den borde vara. Det gick prima, men nu sitter jag här på en kontorsstol på jobbet och kan inte gå.
Ni läste rätt. Kan. Inte. Gå. Bara sådär. Min gissning är att ischiasnerven spökar.
Men man måste se det hela från den ljusa sidan - det är i alla fall tur att det finns hjul på stolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0