En fluffbakelse!




Jag tittar ut genom fönstret och ser en massa höstfina träd, blir man inte lite varm inombords då?
Dessutom är det fredag och jag är ledig! Visserligen känns det som att man aldrig är ledig på universitetet men jag fick i alla fall sovmorgon innan jag satte mig med näsan i kurslitteraturen.

Sen tänker jag ta en välförtjänt stantripp och fika, jag känner att jag bara måste shoppa lite. Funderar starkt på den vackra skapelsen ovan, måste bara hitta någon slags giltig anledning (ja, förutom att den är helt fab och väldigt Linn). Hur jag sedan ska få in denna fluffiga bakelse i min redan fulla garderob är ännu ett mysterium...


Kommentarer
Postat av: linn

den gillade jag! snygg!

2010-10-15 @ 21:06:10
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0