...tycker om Cervera

Det är inte utan att känna mig liiiite för vuxen som jag säger att Cervera har blivit en av mina absoluta favoritbutiker. Jag menar, hur mysigt är det inte att lunka omkring därinne och se en massa vackra saker vart man än väljer att fästa blicken?

Det känns verkligen som att de steg flera grader på husgerådsbarometern när de köpte upp Duka förra året. 
Som om det inte vore nog med att de säljer mitt favoritporslin har de dessutom inkluderat vackert inslagna paket i sin affärsidé. Inte illa, stjärna i kanten!






Deras inspirations- och reklambilder är för övrigt helt smashing och jag tycker att deras "tycker om..."-tema är suveränt. Roligt är dessutom att Cervera, som 2009 omsatte 900Mkr, inte valde någon stor, välkänd reklambyrå för uppdraget utan istället anlitade tvåmannabyrån Mikaela&Helena. Heja nytänkande, heja Cervera!

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh det var länge sen jag var där. Måste gå dit och kolla lite ;) Tack för tipset!

2010-10-14 @ 03:00:25
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja nu blir man ju stolt! :D

2010-10-27 @ 00:37:14
URL: http://linnlundholm.se
Postat av: Eva Karlsson

Jag älskar den här bloggen. Det är den bästa i branschen. En annan grej för oss restaurangfolk....



Jag är missnöjd med Cerveras kundservice. När man skall lägga en beställning hos dom får man ibland vänta i upp till en halv timme. När man till sist kommer fram till en säljare förstår han inget och är otrevlig. En gång frågade säljaren mig varför jag ringer och beställer så ofta och mycket.

2011-02-02 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0