Primark








När jag var i London var jag ju tvungen att hinna med Primark. Jag hade fått berättat för mig att det var billigt men det var ju verkligen helt galet! Klänningar för fem pund, bikinis för tre, skor för fyra... jag hade kunnat köpa med mig hur mycket som helst men någon gräns fick jag ändå sätta. Det som gör mig lite konfunderad är att det faktiskt bara är fina plagg också, som verkar ha bra kvalitet. Inget man hittar på Rusta liksom, som jag hade föreställt mig. Nu har jag köpt mig en extra resväska så att jag ska kunna få med mig sakerna till Sverige också!


Kommentarer
Postat av: cary

å bästa primark! (:

2010-05-05 @ 22:53:28
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0