Disneyland!



Igår hade jag och Josefin en väldigt roligt men intensiv dag på Disneyland, det krävs mycket energi för att hänga med Musse & co! Just nu sitter jag och laddar över bilder men som vanligt knäppte jag lite väl många gånger på kamerans avtryckare, så det tar sin lilla tid. Det var i alla fall roligt att se parken igen, jag var där när jag var sju men kommer ärligt talat bara ihåg den läskiga berg-och-dalbanan (som nu såg väldigt fjuttig ut), några vita och rosa godisar jag åt och att jag till mammas stora lättnad inte fick åka den största karusellen för att jag var för kort.

Tyvärr saknade jag den här gången de klassiska Disneysagorna - Djungelboken, Snövit, Lejonkungen och så vidare. Lilo & Stitch och Toy Stoty är liksom inte min grej. Allt är väldigt fint uppbyggt men egentligen tycker jag inte att det är speciellt mycket Disney över det hela, utan mest olika äventyrsparker och åkattraktioner som egentligen inte har någon direkt anknytning till just Disney. Fast det var som sagt roligt att ha varit där och jag hittade den obligatoriska sockervadden, så jag är nöjd ändå. 







Fler bilder kommer, ska bara hitta orken och framför allt tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0