Vardagsliv



Det är onsdag, klockan är strax efter 23 och jag borde egentligen sova, men jag tror jag är alldeles för pepp för det! Det känns som att jag äntligen börjar hitta någon slags vardag här i Paris, och det var ju precis det som jag ville med den här resan. Idag kände jag inte ens att jag var tvungen att springa omkring på en massa sightseeing, utan åkte hem och bara slappade halva eftermiddagen.

Efter skolan lunchade jag med Ann, Rachel och Jana på en italiensk restaurang precis vid skolan, hur mysigt som helst. Sedan började det spöregna och eftersom jag inte hade något paraply fick jag fly in på närmaste café och beställde i all hast en cappuccino som visade sig kosta närmare sextio kronor, kul. Men inte ens det kan sänka mitt humör just nu och att jag lyssnar på If we ever meet again gör ju verkligen inte det hela sämre...

Hoppas ni har det bra där hemma, ni också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken mumsig:)

2010-04-01 @ 09:52:50
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0