Efter regn kommer solsken?


 Alltså jag blir ju nästan lite stolt, igår fixade jag inte bara så att antivirusprogrammet på datorn uppdaterades utan jag lyckades även knäcka koden till det trådlösa nätverket! Så nu slipper jag transportera datorn till metron, på metron, till skolan och hela vägen tillbaka igen och kan ha kontakt med er där hemma härifrån lägenheten istället. Trés bien!

Vanligtvis brukar jag bara lämna över alla sysslor som har med datorer och tekniska saker att göra till Klas, men det gick ju inte den här gången. När jag ändå är inne på datorer och så, måste jag tacka min kära Sandra, aka peachpie, för att hon fixade min design här på bloggen. Nu känns den liksom mer... Parisig! Jag var visserligen tvungen att använda ordboken för att förstå vad citatet betyder. Så mamma, pappa och alla ni andra som inte listat ut det än - det står Paris, mina drömmars stad.

Här har det förresten regnat hela natten, ända sedan igår kväll. Jag hade bestämt mig för att ta med mig kameran ut på en långpromenad, tyvärr känns det inte som att det kommer bli några färgsprakande bilder. Jag får helt enkelt hoppas att efter regn kommer solsken stämmer idag!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!



Du har rätt att vara stolt - och det är vi med!!!!!!

Hoppas jag har gjort rätt nu - är ju inte

lika duktid som du.

Pusspuss

2010-03-20 @ 14:01:11
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0