Borta bra...

Trots att det hunnit gå ett bra tag sedan jag kom hem från Paris, känns det fortfarande lyxigt att vara hemma. Jag börjar till och med undra om jag har anpassningssvårigheter!

Lyckan är fortfarande total när jag inser att jag inte behöver äta vitt bröd med nutella till frukost utan kan smaska i mig ett par skivor lingongrova med smör och ost. Herrgårdsost! Fransmännen lär vara kända för sitt kök men inte tusan vet de något om ost egentligen. Camembert, brie eller diverse knasigt smaksatta ostar är faktiskt inte okej som frukost.

 Dessutom är det väldigt härligt att gå in i det nyrenoverade badrummet och duscha utan att stressa som en tok för att varmvattnet plötsligt kan ta slut efter två minuter, att kunna gå omkring utan att golvet knakar och att koka te utan att riskera att gasas till döds. Summa summarum: Hemma är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0