Jag kan faktiskt inte rå för att jag gillar stickade koftor mer än kortkorta shorts.



Jag tänker inte be om ursäkt för dålig uppdatering på le blog (är det ens värt att kalla blogg längre?!). Jag vet inte ens varför jag har en blogg längre eller vad jag ska med den till. Jag vet inte vad det ska vara för en slags blogg heller, men det är faktiskt rätt roligt att skriva lite ibland. Så en liten plats för ord och bild får det väl vara tillsvidare. Deal.

Jag vet inte om jag vågar erkänna det, men är det inte lite mysigt att supersommarvädret försvunnit för en liten stund? Att höra regnet smattra mot rutorna och vinden svischa i träden när man sitter inne och dricker te. Fram tills för ett par dagar sedan älskade jag sommaren och ville aldrig att den skulle ta slut, sen damp det ner en välkänd klädkatalog i brevlådan och frestade med cognacfärgade boots och mysiga koftor. Så tack H&M för att ni förstört min sommar, tack så jävla mycket.  

Jag menar, hur kan man inte bli litelitelite sugen på höst när man ser dessa:







Så. Nu skäms jag nästan lite över mig själv och lovar att inte nämna ordet höst igen förrän i september.


Kommentarer
Postat av: Aphinya appi Sawaengchai (Facebook )

fin blogg

2010-07-26 @ 18:42:55
URL: http://alskareeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0