Rose


Igår gick jag till Les Halles som är ett stort shoppingcenter på typ fyra våningar, de flesta av dem under jorden. Där hiddade jag min nya favoritaffär, allt var sådär typisk Linn-igt och jag höll på att bli hyperaktiv av allt fint som fanns. Tillslut fick jag stanna upp ett tag och tyst säga till mig själv "Nej Linn, du får faktiskt inte köpa allt du vill ha!".


Men jag tillät mig själv att köpa en rosa kofta i alla fall, för en kofta till behöver jag faktiskt.
Halsbandet köpte jag i Bastille för några veckor sedan och är en favorit.



En söt tunika med dragkedja fick också följa med hem, jo jag var faktisk tvungen.
Vi kommer bli bästa kompisar i sommar!



På H&M hittade jag en rosa klänning häromdagen också, fin.



Och ett par ballerinas som misshandlat sönder mina stackars fötter idag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint! :)

2010-04-21 @ 19:39:38
URL: http://textbok.blogg.se/
Postat av: joline

tunikan med dragkejdan var skitsnygg!! saknar dej, ses snaaart! (förhoppningsvis om inte den där andra jäkla vulkanen också får ett utbrott)

2010-04-22 @ 04:16:11
URL: http://inajoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0