Lundi et mardi.

De två senaste dagarna har varit så himla fina, imorse var det lite svårt att ta sig upp ur sängen efter tre sovmornar i rad men annars har jag inget att klaga på! Jag tror att jag tar dagarna i bildform, here we go!


Så här har de flesta chocolaterier sett ut senaste veckan.


Jag och Rachel åkte till Jardin du Luxembourg, perfekt dag för picnic.



I denna park finns allt - tennisbanor, schackbräden, ponnyridning, basketplaner, restauranger, mysiga promenadslingor. Och nu har jag säkert glömt en massa.



...till och med ett slott, vad mer kan man begära?!



Sedan bestämde vi oss för att titta förbi detta ställe.


Sagt och gjort...


...och glada var vi!


Idag var det det bästa vädret sedan jag kom hit till Paris, jag satt ute i T-shirt och men trodde ändå stundtals att jag skulle få värmeslag. Att luncha i solen var en självklarhet! Här är förresten Gayle och Jana.


Och Rachel & Ann!


Jag åt norsk sallad med bland annat lax, räkor och avocado. Åh. Så. Gott!


Sen gick jag på lååååååååååååångpromenad till Tuileries via Printemps, Place de Madeleine och Place de la Concorde och belönade mig med glass och lite läsning när jag väl var framme.

Och så gick jag hela vägen hem igen och behöver jag ens berätta att mina fötter är något ömma nu?! Jag tänkte att jag skulle passa på att jogga lite i den fina vädret men jag var helt slut.

Näe, fy vilket tråkigt inlägg det här blev. Hur kul kan det vara att läsa om vad jag äter? Men nu måste jag hur som helst sova, det är inte bara benen utan även hjärnan som går på energisparläge nu...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm det såg gott ut!! fyra brunetter i solen!!

2010-04-13 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0