Dejeuner



Vilken underbar Parisdag det har varit! Solen har varit precis där den ska och jag börjar till och med få lite färg. Eller rättare sagt, jag har blivit rosa. Långlunchade med Anna, Jana och Dan vid République, lyckligt ovetandes om vad som hände bakom huvudet på mig :)


Jag lovade visserligen Frida att inte ta en massa kort på vad jag äter men jag var ju bara tvungen. Som jag längtat efter bakad potatis! Och laxen var kanon, som svensk påskmat som Dan sa, haha.



Espresso i små, fina koppar måste drickas med klass!

Efter tvåtimmarslunchen promenerade vi vidare till Tuileries, satte oss i gräset med en flaska mousserat och njöt av solen med Eiffeltornet i sikte. Fint som snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0