Snälla tomten?!

Om jag fick vara hur orealistisk och ytlig jag ville, skulle jag önska mig det här i julklapp.
Jag har faktiskt varit snäll i år, och ätit min gröt!


Förmågan att sväva över Paris med ett knippe fina ballonger i handen. 


En finfin lägenhet på Manhattan.


...annars vore ju en liten lägenhet med den här utsikten helt okej med!




Ännu mer Roy Kirkham! Jag får inte ens plats med det jag redan har så jag vet i och för sig inte hur jag skulle få plats med ännu mer...


Ett riktigt, riktigt makalöst fint bröllop om sisådär tio år eller något, annars en egen bröllopsbyrå så att jag kan få planera andras!


En studentvecka till.


En blaffig herrklocka, gärna fyra extra timmar på dygnet också.



En weekendresa till Moskva.


Ebba von Sydows vardagsrum.


Ett dygn på Hogwarts med Harry & co.


En isbjörnskram.


Det var nog allt, tack på förhand!



Kommentarer
Postat av: joline

haha vilket sött inlägg. tror dock inte att endast ett dygn på hogwarts skulle räcka!!

2009-12-23 @ 09:51:52
URL: http://inajoline.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för kommentaren själv! Jag var faktiskt på Coop för några dagar sedan, och då såg jag godisarna vid smågodiset! Rosa o blåa o allt. Och då tänkte jag: Det måste vara DÄR hon hittade dom!

2009-12-29 @ 17:55:50
URL: http://idahdenbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0