5th avenue

På Fifth Avenue, New York, ligger denna underbart fina lägenhet som jag hittade! Vitt, luftigt och väldans fina fönster som släpper in massor med ljus. Tänk att vakna upp i världens metropol på morgonen med solen som lyser in genom sovrumsfönstret. Och titta så fint de matchat sängkuddarna och blommorna i sovrummet, de kan sig grej de där homestagingmänniskorna! Badrummet är bara det i sig en liten guldklimp, vi är i full flärd med att planera badrumsrenovering och jag vet precis vad jag ska föreslå...








Bild: Corcoran


Kommentarer
Postat av: Frida

fy tusan så fint :) där skulle man bo. Jag är i stan, bejb. Ringer imorn.

2009-12-16 @ 21:21:06
Postat av: nath

Den lägenheten var inte alls dum du =)

2009-12-19 @ 10:23:45
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0