Fooore!


Golf på skånska Allerum GK, sommaren 2010

Förra året tog jag grönt kort, men trots det fastnade jag aldrig riktigt för golfandet. Jag kan inte sätta fingret på varför, något jag däremot vet är att jag är mer pepp än någonsin på att ge mig ut på banan nu!

Förra säsongen var jag bara korthålsmedlem (vilket innebar att jag bara kunde gå banan med nio korta hål utan att behöva betala greenfee), men förra veckan uppgraderade jag mitt medlemskap så nu kan jag gå alla hål på alla banor (på den klubb där jag är medlem alltså).

Golf är långt ifrån de fartfyllda pass i danssalarna som jag är van vid och jag kan erkänna att jag till en början kände mig lite rastlös mitt i det stora gröna, men ju mer man lär sig, desto roligare blir det!


Kommentarer
Postat av: linn

Va kul att du också spelar :) Jag har inte kört så mycket de senaste åren, men är supersugen på att ge mig ut på banan ofta i sommar!

2011-05-03 @ 13:23:39
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0