Lägesuppdatering

Min lärare har än en gång bevisat att han är som fransmän är i allmänhet - otrevliga. Jag blir galen snart.

Idag skrev jag mitt prov som man måste göra för att inte bli återbetalningsskyldig till CSN. Jag var lite orolig över vad som skulle hända om det inte gick så bra, så för någon månad sedan gick jag och pratade med de som jobbar i receptionen och efter att ha envisats med att ställa samma fråga om och om igen visade det sig att det inte ens går att misslyckas. Så det kändes ju lite tråkigt att slösa tid på att skriva det, även om jag bara förbrukade 30 av de 90 minuterna.

Har dessutom fixat onlineincheckningen, tagit en sväng till Marc by Marc Jacobs-butiken igen och besökt muséet Arts décoratif. Det var inredning, mode och smycken för hela slanten, men tyvärr inte så modernt.

Snart är jag hemma. Jag är förväntansfull, glad och har fjärilar i magen, allt på samma gång!

(älskar förövrigt att jag inte ens har packat ett gram av de 40 kilo jag ska ha med mig hem, men det blir det ändring på nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0