Don't worry, I'm alive!

Jag kan inte förstå att det har gått över en vecka sedan jag kom hem, tiden har bara rusat iväg. Jag har mest sovit, ätit, pussats. Det har varit en helmysig vecka, familjen mötte upp mig på flygplatsen och efter ett kramkalas som hette duga bar det av hem där det bjöds på supergod mat och tårta. Har träffat mina favoriter, varit ute på landet och haft det allmänt myspysigt. I helgen tyckte familjen Liljestrand att det var dags för välkommen hem-fest och det tackade jag ju såklart inte nej till! Grillpremiären blev perfekt nu när sommaren verkar ha hittat även hit till Svedala och jag går mest omkring och är nöjd över att vara hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0