"Oh don't worry, I gave him a euro tip!"

Igår firade jag fredagskvällens ankomst med Caroline, Gayle och X antal drinkar i 7:e arrondissementet. Vi satt ute och sipprade vin, ute! Under infravärme visserligen, med det var ute! Jag hann tappa ett vinglas i marken innan vi begav oss vidare till Andy Wahloo ett par kvarter därifrån, ett ställe som tjejerna läst om i någon guidebok och som därför promt skulle utforskas.

Charmade dörrvakten till att släppa in oss, förväntade oss ett stycke glamour och... möts av något bohemiskt slash hippie slash orientaliskt! Men sjukt goda drinkar hade de, det blev White Cosmo för min del (och en till, och...), mycket skratt och en taxitur längs Champs-Elysée innan jag la huvudet på kudden. Och påmindes jag om varför jag är lite kär i den här staden.





I Marais med väskan jag fick av Sandra i avskedspresent, vilket team vi var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0