Kortslutning vid godishyllan

Nu ser mitt rum ut mer som en paradisö än som Hiroshima, faktiskt! Jag firade att jag segrat över klädhögarna med en fika med Frida, självklart på vårt älskade Espresson House. Dessutom hittade jag en fin klänning som jag inte borde ha köpt, men som jag naturligtvis köpte ändå. Den var ju så billig... och så röd! Om jag matchar den med en grön basker på huvudet, kommer jag se ut som en jordgubbe. Eller möjligtvis bara som en idiot med en röd klänning och en grön huvudbonad.

Vid torsdagens traditionella veckohandling fick jag förresten total kortslutning vid godishyllan. Jag fick för mig att eftersom det knappt finns något smågodis i Frankrike, var jag tvungen att plocka extra många bitar av mina favoriter plus att jag var tvungen att testa varenda liten godissort som jag någonsin varit nyfiken på. Så nu sitter jag här med minst sju hekto godis samt tanken att vara någolunda fit till beach 2010 - det blir inte riktigt plus minus noll det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0