Destination: Drömstad!

Om några timmar kommer jag sitta på flygplatsen och vänta. Vänta på Planet med stort P. Planet som ska ta mig till mina drömmars stad, där jag ska tillbringa de kommande månaderna. Jag har drömt om att bo i Paris i flera år, så det känns lustigt att det faktiskt händer. Inte någon gång i framtiden, inte om ett år. NU!

Trots att det är en dag som jag sett fram emot har jag nästan fått lite kalla fötter sista veckan, ja jag har nästan bävat inför den här dagen samtidigt som jag innerst inne vet att det är det här jag vill. Det är en konstig känsla att vilja någonting så mycket men samtidigt inte. Fast det känns ändå bra att uppfylla en dröm, är det inte det som livet är till för? Många tårar har fällts och det är säkerligen inte slut med det än - jag kanske borde strunta i maskaran, den kommer ju ändå inte sitta kvar när jag kommit halvvägs till säkerhetskontrollen!

Vi hörs i Frankrike!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket, sött av dig:) Hörde av Joline att du ska åka till Paris. Gud, vad underbart! Jag var i Paris för exakt sex år sen, när jag var lika gammal som ni är nu:) Åh, vad jag älskade den staden! Den är så himla vacker! Hoppas verkligen att du får en härlig tid. Det är ju perfekt att åka nu och få tillbringa våren där. Kram från mig!

2010-03-14 @ 12:36:51
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0