Vernis à ongles


Häromdagen gick jag loss på Sephoras nagellacksavdelning,
jag menar när det är 3 för 2 är det ju oekonomiskt att bara köpa ett!

Efter skolan idag vankades det lunch med Rachel och Jana, därefter begav jag mig för att shoppa skor medan de hade en lektion till. Dessutom har jag hunnit med att strosa omkring massa i Marais och på Rue de Rivoli och att bli genomblöt när det plötsligt började regna. Självklart den första dagen på typ en vecka som jag inte hade paraplyet med mig, vilket flyt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh va fina:) jag köpte ett mintgrönt nagellack idag..behövde piggas upp efter tandläkarn :/

2010-04-08 @ 11:12:36
URL: http://textbok.blogg.se/
Postat av: kajsa

Det blå var riktigt fint. H&M har något liknande. Just nu kör jag dock på, det har jag ioförsig gjort i ett halvår nu, ett milt grönt.

2010-04-08 @ 15:41:05
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0