Inte ett moln så långt ögat kan nå

Det har varit en fantastisk dag, jag och Josefin gick till Jardin des Plantes, en promenad på en timma ungefär, och satte oss i solen och lunchade. Jardin des Plantes är så himla fin, jag var där för någon månad sedan men nu när det börjat blomma ordentligt är det ännu finare. Dessutom sken solen hela dagen, behöver jag ens skriva att jag är röd som en kräfta i ansiktet nu?








Denna fick vi under vår promenix, och kunde inte förstå att någonting i Paris faktiskt var gratis.
Förmodligen den minsta läskburk jag någonsin sett, men ack så söt!


Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

ohh vilka hääärliga bilder... får nästan gåshud för att de tar mig ngnstans väldigt vackert..

2010-04-25 @ 05:20:04
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0