Glad tjej



Idag kommer min prins till Paris! Tror ni jag är glad eller? Jag är så överlycklig att jag knappt minns hur ordet stavas! Vi har lite saker inplanerade inför helgen men för min del spelar det faktiskt inte så stor roll vad vi hittar på. Jag vill bara ha hans arm som kudde om natten, en hand att hålla i och att han ska pussa mig i pannan då och då sådär som han brukar göra, sen är jag mer än nöjd. Näe, nu ska jag flyga på små rosa moln ända ner till Porte Maillot och sen pussas hela jäkla helgen!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Åh, det ser ut som om våren kommit till Paris också!

Vad gör du där? Ser underbart ut! :)

2010-04-10 @ 22:18:56
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0